me as who I am

dalam hidup, xsemuanyer indah..
dalam suka, xsemuanyer bermakna..
dalam riang, xsemuanyer senang..
yang pasti, live your life fantastically

May 27, 2010

the beginning..

this is the first post for a new lovely blog of mine!!!

and of course, as the beginning..we will start to break the ice first..hiargh!!!



nma gua..dirahsiakn sepenuhnyer!!tggal kt negeri yg plg aman kt dunia..KEDAH yg terchenta n slalu dekat di hati walopun gua skang kt jb...mngejar cecita mak aku mnjdik sorg chekgu atau nma saintifiknyer...pendidik!!!chewah..pndidik la kononyer.


lihat gambar di atas..baikn chekgunyer!!!ok..mmg xmgkin gua kn jdik nice cmtu kot..pyah kot nk lyan bebudak..plus, gua bkn kategori yg disayangi bebudak..
tlg spupu gua jga ank dia pon, bengkak jejari kna gigit..fobia da pstu..stop citer psal golongn yg menakutkan nieh..

gua ank sulong n adik gua ank bongsu..nie hakikat hidup yg gua plg ska..
ank sulong=====PEMBULI!!!heheheh..


well, bgi aku ( aku plak) yg slalu membuli nieh, nie bnda normal dlm family..boring kalo xder gaduh2 dlm umah..
plus, aku ada sorang jer adik..xkan nk biar dia idop senang kot kan..kalo dilihat dri sudut yg membuatkan aku xbersalah, bgos gak kau buli adik aku..dia cter kt aku ( btol dia cter k), bla senior dia kt asrama, dia da xrsa aper2 sbb slalu sgt kena penendang padu ngn tumbukan 'smangat' dri aku kt umah..bgos2..hehe..

k, nie jer kot entry first nieh..xkan nk tulis cm krangan ES (english studies ) ye dak..
gua chow dulu..adios amigo..

No comments:

Post a Comment