me as who I am

dalam hidup, xsemuanyer indah..
dalam suka, xsemuanyer bermakna..
dalam riang, xsemuanyer senang..
yang pasti, live your life fantastically

October 2, 2010

pasai pe asyik gaduh je?????




asslamualaikum n slamat pagi..pagi??hehe..rni bersamaan ari ahad bersamaan cuti se'Johor' tpi aku bgun awal pagi (sbb smlam kol 8 da tido)..bangga ngn dri aku.di saat smua org tgah membuat senman horizontal di ats katil, aku plak dok belek muka Sally berserta roti gardenia kismis n nescafe pnas di tepi aku..


rini rsa cm nk tulis sal someting yg bri jdik smlam..xtau la aku nk komen cmner sbb aku xtau benda sbenaq n pling penting, 2 orang yg berperang tuh aku syang, sorg cm adik aku, sorg g aku nk protect dia..pening2..

stelah dikaji n disoal selidik (tnya org yg tau), diorg gaduh sal stu benda yg da lma jadik tpi memasing pendamkan bnda tuh n citer kat org lain. n then, benda nieh mkin merebak dri mlut ke mlut n 2 2 ekor mletop..cm tu la kot yg jdiknyer..


yg si lelaki nieh mmg aku xpenah tgok dia mrah cmnie sbelom nieh. mmg terkejut beruk time dia mrah2 cmtuh..smpai aku bleh ingat diorg tengah berlakon time tuh..


yg si pompuan nieh plak, dia nieh mmang style tenang n kool jer slalunyer, pyah nk tengok muka dia tegang or berkerut..msa diorg gaduh pon dia xemo cm si lelaki tdi..tpi aku tau, dia mmg menahan giler. n yg aku plg sure sal dia nieh, dia xkan cri gadoh n akn defend hak dia kalo dia xsalah..


so, aku mmg xbleh nk sbelah mna2 pihak, xbleh nk ckap sapa slah n sapa betol. tpi yang aku bleh komen, diorang nieh xbleh nk mnerima kekurangan masing2..n code diorg mmg xmatch..nasihat aku kat 2 org nieh, 'keep away from each other' or 'fully accept each other'..yg tuh jer..p/s: aku terdengaq komen dri kengkawan aku, diorg nieh ada 'love-hate relationship'..xtau la!!

No comments:

Post a Comment