me as who I am

dalam hidup, xsemuanyer indah..
dalam suka, xsemuanyer bermakna..
dalam riang, xsemuanyer senang..
yang pasti, live your life fantastically

July 12, 2010

DIE HARD FAN of....

chak....!!!!err..assalamualaikum...bru beradab sket..sblum sesapa meneruskn bacaan, cuba usya2 date entry sblom nieh..aku tau, da bekurun kan????bkn apa, aku msa tuh lg mnat usya2 blog org len smpi lupa dri sendri ada blog..nk wt cmner, da TUA!!!!
hari nie rsa cm nk tulis topik yang mkin hangat di pasaran sekarang..kalah sate mak jah hujung kampung tuh, goreng pisang mak cik limah pon xlaku sebab topik nieh..jeng..jeng..jeng..

aku bgi pilihan la..pilih satu jer, xpon pilih semua pada sesapa yang rsa xyakin ngan otak sendri..

a) aku nk bincang topik pasal nak mansuhkan PMR ngan UPSR.
b) topik pasal Fasha Sandha ngan mat Jejai dia tuh..c) pasal 'human trafficking' seantero duniad) saja nak merapu sebab takde kerja

jawapannya E..yang xde di atas!!bodoh kan..aku tau!!

back to business..korang perasan tak, mksud aku notice tak..sejak tahun 2009, bilangan artis korea yang 'famous' ataupon jadik 'hot stuff' kat Malaysia sudah meningkat berkali-kali ganda dari tahun sebelumnyer...ayat BM lengkap..cikgu aku ajar msa buat rumusan F3..ingt g..

pada sesapa yang tak 'notice', ketahuilah bahawa anda sudah ketinggalan zaman..aku tak termasuk sebab memang aku suka diorang pon..artis kat sini apa la ada..kahwin cerai banyak la..rupa pon 'kureng' sket..

kat sini aku senaraikan artis korea yang memang 'talented' nak mati..
tapi nieh ikut ranking aku je la..

1) Super Junior-leeteuk, kangin, heechul,hankyung, yesung, siwon, dongae, sungmin, eunhyuk, kimbum, kyuhyun, ryeowook, shindong..


sebab apa aku dan sesapa yang fan diorang suka diorang, len entry aku citer..ok???

2) Big Bang - TOP,taeyang, daesung, seungri, G-Dragon


sori letak gambar GD jer..dia jer yang aku pling mnat pon..


3) SHINee- aku tak kenal sangat la..kalo xsilap-minho, onew, taemin, key ngan jong hyun..rsanyer la..nie kumpulan 'adik-adik' nieh..comei2 jer semua..

kan betol cakap aku??comei giler kowt..

4) rsanyer UKISS-tpi xingat semua ahli..yang aku ingat alexander, kimbum, kevin, dongho..yang tu jer rsanyer..nnt kot2 ada imej bleh upload..xder la pulak..nnt r aku upload...


ok..kita stop kat no 4 dulu..next entry yang tiak tahu bila tuh kita sambung balik..

No comments:

Post a Comment